Έκανα μια ηλεκτρονική αγορά, αλλά δεν τη βλέπω στα δέματα μου που εμφανίζονται στον EshopWedrop λογαριασμό μου. Γιατί;
- Σας παρακαλούμε να ελέγξετε αν το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει στείλει τα προϊόντα σας και αν έχουν παραδοθεί επιτυχώς στη διεύθυνση EshopWedrop.
- Έχετε λάβει αριθμό παρακολούθησης για την παραγγελία σας από το ηλεκτρονικό κατάστημα; Σας συνιστούμε να χρησιμοποιείτε την επιλογή παράδοσης με αριθμό παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας σας, κάτι που μερικές φορές κοστίζει (λίγο) περισσότερο, αλλά για να είστε σίγουροι αξίζει τον κόπο.
- Εάν τα προϊόντα παραδόθηκαν, αλλά ο έμπορος λιανικής πώλησης δε σημείωσε σωστά την διεύθυνση αγορών σας στην παραγγελία, θα κρατήσουμε τα δέματα σας στην κατηγορία "Μη αναγνωρισμένα" και θα διενεργήσουμε έρευνες.
- Σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να μας στείλετε όλες τις λεπτομέρειες που έχετε για να διερευνήσουμε την κατάσταση.
General
Orders
Retailers
Account
Πώς μπορώ να ξέρω ότι τα προϊόντα μου παραλήφθηκαν στην EshopWedrop διεύθυνση μου;
Έκανα μια ηλεκτρονική αγορά, αλλά δεν τη βλέπω στα δέματα μου που εμφανίζονται στον EshopWedrop λογαριασμό μου. Γιατί;
Πώς μπορώ να ελέγξω τα δέματα μου και πώς μπορώ να μάθω πότε φθάνουν στον προορισμό;
Τι είναι τα Drops;